مشاوره بهترین بیمه عمر

مشاوره بهترین بیمه عمر در ایران

مشاوره بهترین بیمه عمر

مشاوره بهترین بیمه عمر در ایران

مشاوره بهترین بیمه عمر در ایران

  • ۰
  • ۰

''',,,

قسمت سوم-

پس از واقعه آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران انتقاداتی در خصوص عدم وجود دانش و تخصص در نزد  اعضای شورای شهر در حوزه مدیریت شهری و مدیریت ریسک مطرح گردید و منتقدین به ضرورت وجود افراد با دانش و تخصص در حوزه مدیریت شهری و سایر تخصص های لازم برای ایفای هرچه بهتر وظایف شوراهای شهر تاکید داشتند .در این نوع نقد و بررسیهای صورت پذیرفته هرگز به ضرورت وجود افرادی که مسلط به امور کارآفرینی -توسعه و سرمایه گذاری شهری و روستایی و اشتغال  در ترکیب اعضا شوراها اشاره نگردید .البته از یکسو بعلت اینکه روش معرفی کاندیداهای شوراها بخصوص در کلان شهرها در طی دو سه دوره اخیر شوراها با مشارکت افرادسرشناس با تخصص های مختلف و در شهرهای کوچک و روستاها انتخاب اعضا شوراها بر اساس میزان نفوذ اجتماعی داوطلبان و وابستگی به ترکیب جمعیتی طوایف و قومیت های ساکن در مناطق  مختلف صورت میپذیرد.

از اینرو کمتر مشاهده میشود در ترکیب اعضا شوراها از افراد متخصص در امور کارآفرینی ,اشتغال و سرمایه گذاری حضور داشته باشند.

البته این نقیصه در واقع موجب عدم ورود شوراها در خصوص انجام مباحث و وظایف تخصصی در حوزه اقتصادی ,تولید و اشتغال میگرددو بدین ترتیب بخشی از وظایف مهم واگذارشده از سوی قانونگذار به این نهادهای مردم سالار و گسترده  اجرایی نگردیده است.

البته بر اساس همان ضرب المثل معروف فارسی که میگوید :''همه چیز را همگان دانند,, شوراهای شهر و روستاهای کوچک که تعداد اعضای کمتری دارند میتوانند از خدمات شرکت های مشاوره سرمایه گذاری و کار آفرینی برای رفع این کمبوداستفاده نمایند ,و بدین ترتیب آن بخش از وظایف مهم شوراها که مربوط به توسعه اقتصادی و اجتماعی حوزه مسولیت آنها میباشد رانیز فعال سازند .

دولت و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برنامه ها و طرح های مختلف کارآفرینی  بانضمام وام های ایجاد اشتغال در سطح روستاها و شهرها را در برنامه ششم توسعه پیش بینی نموده اند اما به دلایل مختلفی به تدریج در این سلسله نوشتارها بر خواهم شمرد  روند اجرایی شدن این برنامه ها و پیشرفت روند کار در این بخش تحت تاثیر بورکراسی اداری و مقررات مختلف موازی  بسیار کم تحرک است. ایجاد پنج میلیون شغل در طی پنج سال و نیز رونق تولیدات داخلی به سرعت اجرایی بیشتر و نیز بهره برداری بهتر از عامل زمان نیاز دارد .در واقع برای حصول هرچه بهتر درکسب موفقیت رسیدن به اهداف برنامه ششم در حوزه اشتغال و تولید ملی  نیاز به کاهش بورکراسی و ایجاد راههای ارتباط سریعترکارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی و تعاونی با سازمانهای متولی اشتغال و تولید دارد. دعوت از سرمایه گذاران و کارآفرینان و نیروهای کار جهت تشریح برنامه ششم توسعه در زمینه اشتغال و تولید ملی برای مردم و ساکنین روستا ها و شهرها اهمیت فراوانی دارد.

توجه آحاد مردم و ایجاد انگیزه کار وتلاش در نزد آنها و نهادینه کردن فرهنگ کار در جامعه  برنامه های توسعه کسب و کار جامه عمل خواهد پوشید .

وقت آن رسیده در سالی که بنام  ,,اقتصاد مقاومتی -اشتغال-تولید,,مزین گردیده و از سوی دیگر سال آغاز اجرای برنامه ششم توسعه میباشد اکنون از پتانسیل استفاده نشده شوراها در زمینه جذب سرمایه گذاری و افزایش تولیدات ملی و اشتغال بهره برداری حداکثری صورت پذیرد .شوراهای شهر و روستا میتوانند نقاط انفصال بین دولت و برنامه های اشتغال زایی را برطرف و در به انجام رسانیدن این دو عامل مانع توسعه کشور نقشی بی بدیل ایفا نمایند .چگونه!!!!!!؟؟؟؟؟

کارشناس ریسک و بیمه,

حمیدرضا حاجی اشرفی

سوال مالیاتی خود را در رابطه با مالیات شرکت ها , مالیات ارزش افزوده , مالیات مشاغل , مالیات حقوق و دستمزد , مالیات عیدی , مالیات حقوق , مالیات پاداش هیئت مدیره , مالیات سنوات , مالیات ارث , مالیات املاک , مالیات سهام , مالیات خودرو , مالیات گمرک ,

حقوق بازنشستگی   سابقه بیمه   استعلام بیمه خودرو   لیست بیمه   بیمه طلایی فرهنگیان   مرجع بیمه   تامین اجتماعی

دریافت فیش بیمه تامین اجتماعی  بیمه عمر   بهترین بیمه عمر   samt.tamin.ir    سایت بیمه تامین اجتماعی    مشاهده سوابق بیمه در منزل فیش بیمه تامین اجتماعی

  • ۹۶/۰۳/۱۰
  • sohila mohamadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی