شرکت تسلا موتورز چند مدتی است که با اعلام یک خبر تکاندهنده، انقلابی در صنعت خودرو به پا کرده است. مدیر عامل این شرکت (ایلان ماسک) روز سیویکم مارس 2016 (معادل دوازدهم فروردین 1395)، در لسآنجلس آمریکا به روی صحنه رفت و از محصول جدید و انقلابی این شرکت به نام "مدل 3" پرده برداشت. این خودرویِ تمام برقی، با طراحی منحصر به فرد خود، تنها با قیمت 35 هزار دلار (حدود صدوبیست میلیون تومان) به بازار خواهد آمد. این خودرو برقی قرار است یکی از ایمنترین و راحتترین خودروهای سواری باشد که در هر بار شارژ میتواند 350 کیلومتر را طی کند و صفر تا صد آن کمتر از 6 ثانیه است. به گفته ماسک، "این خودرو از هر نظر 5 ستاره خواهد بود."
در کمتر از یک هفته از عرضه این خودرو، 325 هزار دستگاه از آن (معادل مبلغی بیش از 14 میلیارد دلار) توسط مردم پیشخرید شد. این نمونهای قابلتحسین از موفقیت یک محصول انقلابی در بازار است. اما این موفقیت چگونه به دست آمد؟ ایلان ماسک، به عنوان یکی از مشهورترین و بلندپروازترین نوآوران جهان، در دل همین مراسم، از نکتهای سخن گفت که درسی مهم در زمینه مدیریت نوآوری به شمار میرود، نکتهای که این موفقیت بزرگ را امکانپذیر ساخت. این خودرو، بر خلاف سه مدل پیشین، با قیمتی رقابتی برای بازار عمده جهانی تولید میشود نه فقط برای بازار محدود خودروهای لوکس.
اما ایلان ماسک در ادامه گفت که: کاهش قیمت خودرویِ برقی، به گونهای که بتوان آن را با قیمتی مناسب به صورت عمده در سطح جهانی فروخت، به امکانات عظیمی نیاز داشت که ساخت آنها میلیاردها دلار سرمایهگذاری میطلبید. تنها برای تولید باطری خودرو به کارخانهای نیاز بود که بتواند به اندازه کل تولید فعلی باطری لیتیومی دنیا، باطری تولید کند. کارخانهای که ساختمان آن باید یکی از بزرگترین سازههای ساخت بشر باشد. تامین این سرمایه برای یک شرکت کوچک و ناشناس شدنی نبود. اما درآمد حاصل از فروش مدلهای S و X بود که در عمل امکان ساخت مدل3 را با این عملکرد بالا و قیمت پایین فراهم آورد.
ایلان ماسک برای نخستین بار اعلام کرد که شرکتش از همان ابتدای شکلگیری، به دنبال عرضه عمده خودرویی تمامبرقی به قیمت رقابتی به بازار جهانی بوده است. اما عرضه یک "نوآوری انقلابی" به بازار، اصول خاص خود را دارد. او ادامه میدهد که: چگونه یک شرکت کوچک با منابع بسیار محدود میتوانست محصولی انقلابی به بازار جهانی عرضه کند؟ و ادامه میدهد، تنها راه انجام این کار، "شروعِ کوچک" بود.
باید توجه داشت که این راهبرد به همه شرکتها و در همه صنایع قابل تجویز نیست. تسلا به پشتوانه سبد اختراعات ثبت شده خود مطمئن بود که هیچ خودروساز بزرگی در این مدت نمیتواند از نوآوریهای آن شرکت استفاده و آنها را کپی کند. بنابراین، این راهبرد چند مرحلهای تنها برای نوآوریهایی مناسب است که بتوان از کپی نشدن آنها توسط شرکتهای بزرگ و صاحب منابع عظیم، مطمئن شد.
اداره بیمه تامین اجتماعی , بازنشستگی تامین اجتماعی , بیمه , بیمه پارسیان , بیمه تامین اجتماعی , بیمه عمر , بیمه البرز , بیمه ایران , بیمه ایران اصفهان , بیمه ایران بیمه خودرو , بیمه ایران بیمه عمر , بیمه ایران بیمه ماشین , بیمه ایران نمایندگی , بیمه آتیه سازان حافظ , بیمه بازنشستگی , بیمه بازنشستگی ایران , بیمه بازنشستگی تامین اجتماعی ,بیمه بانک سامان , بیمه بدنه بیمه ایران , بیمه بیکاری , بیمه پارسیان بیمه تکمیلی , بیمه پارسیان بیمه شخص ثالث , پارسیان بیمه عمر , بیمه پاسارگاد , بیمه پاسارگاد بیمه عمر , بیمه تامین اجتماعی , بیمه تامین اجتماعی سابقه بیمه , بیمه تکمیلی , بیمه تکمیلی انفرادی بیمه ایران ,بیمه تکمیلی بیمه پارسیان , بیمه خدمات درمانی , بیمه خودرو بیمه ایران, بیمه در ایران , بیمه درمان بیمه ایران , بیمه درمانی ایران , بیمه دندان پزشکی , بیمه زندگی بیمه ایران , بیمه سازمان تامین اجتماعی , بیمه سامان , بیمه سامان بیمه عمر , بیمه سلامت ایران , بیمه سینا , عمر ایران , بیمه عمر بیمه ایران , بیمه عمر پاسارگاد , بیمه کوثر , بیمه ماشین بیمه ایران , بیمه مرکزی , بیمه ملت ایران , بیمه های تامین اجتماعی ,پارسیان بیمه , پرداخت بیمه تامین اجتماعی , پرداخت حق بیمه , تامین اجتماعی , اجتماعی بیمه , حق بیمه , خرید بیمه , خسارت بیمه ایران ,دانشگاه بیمه ایران , سازمان بیمه تامین اجتماعی , سازمان بیمه ایران ,سازمان بیمه خدمات درمانی , سامانه بیمه تامین اجتماعی , سامانه تامین اجتماعی , سامانه تامین اجتماعی سابقه بیمه , اداره بیمه تامین اجتماعی , سایت بیمه ایران , سایت بیمه پارسیان , سایت بیمه , تأمین اجتماعی , سایت سازمان بیمه تامین اجتماعی , سایت شرکت بیمه ایران, سایت مرکزی بیمه , شرایط بیمه ایران , شرایط بیمه تامین اجتماعی ,شماره بیمه تامین اجتماعی , تلفن بیمه ایران , قانون بیمه ایران , قوانین بیمه ایران , قوانین بیمه تامین اجتماعی , قیمت بیمه , کانون بازنشستگان تامین اجتماعی , لیست بیمه تامین اجتماعی , مشاهده سوابق بیمه با کد ملی , مشاهده سوابق , بیمه تامین اجتماعی , مشاهده سوابق بیمه سازمان تامین اجتماعی , نرخ حق بیمه , نمایندگی بیمه پارسیان , هزینه بیمه , تامین اجتماعی , وب سایت بیمه تامین اجتماعی , بیمه ارتش
لیست شعب سازمان بیمه تامین اجتماعی
آموزش دریافت فیش پرداخت حق بیمه ، بیمه اختیاری و مشاغل آزاد
آموزش پرداخت فیش حق بیمه از طریق دستگاه عابر بانک
آموزش پرداخت فیش حق بیمه از طریق تلفن همراه
پرداخت فیش حق بیمه از طریق اینترنت
آموزش ارسال اینترنتی لیست بیمه
سوالات خود را در رابطه با بیمه عمر , بیمه تامین اجتماعی , بیمه سلامت , بیمه درمان تکمیلی ( بیمه تکمیلی ), بیمه شخص ثالث و ... را در مرجع سوالات بیمه بپرسید.
برای دریافت مشاوره رایگان خرید بیمه می توانید فرم دریافت مشاوره رایگان خرید بیمه را تکمیل کنید تا نماینده بیمه منتخب با شما تماس بگیرند.
سوالات خود را در رابطه با مالیات ، مالیات بر ارزش افزوده ، مالیات بر درآمد ، مالیات بر واردات ، مالیات بر دارایی ، مالیات بر مصرف و فروش ، معاملات فصلی و ... را در مرکز راهنمای مالیات بپرسید.
- ۹۵/۰۳/۰۹