رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: سازمان امور مالیاتی حق دارد به اطلاعات اقتصادی مردم دسترسی داشته باشد تا از این طریق بتواند حقوق دولت را دریافت کند و با جلوگیری از فرار مالیاتی در راستای عدالت بیشتر گام بر دارد.
به گزارش تسنیم، سید کامل تقوینژاد در پنجمین اجلاس سراسری اتاق اصناف ایران اظهارکرد: متوسط رسیدگی به پرونده های مالیاتی در هیات حل اختلاف یکونیم سال است و قرار بر این شده که تمامی پرونده ها از سال ۸۹ تا ۹۵ برای برقراری عدالت تعیین تکلیف شود.
وی افزود: در این راستا سازمان امور مالیاتی حق دارد به اطلاعات اقتصادی مردم دسترسی داشته باشد، تا از این طریق بتواند حقوق دولت را دریافت کند و با جلوگیری از فرار مالیاتی در راستای عدالت بیشتر گام بر دارد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی ادامه داد: کاهش تعداد طبقه های مالیاتی، تغییر نرخ های مالیاتی و افزایش پایه های مالیاتی، از مواردی است که با هدف ایجاد رونق اقتصادی، تشویق صادرات و ایجاد اشتغال در حال انجام است.
وی با بیان اینکه جریمه افراد برای نصب صندوق مکانیزه فروش کالا صحیح نیست تصریح کرد:در سال جاری اگر فردی اظهار به نصب صندوق کرده و صنف مربوطه نیز آن را تایید کند به منزله نصب است و به اظهار مودیان اعتماد میکنیم.
تقوی نژاد با بیان اینکه سعیمی شود تا ۹۰ درصد اظهارنامهها را بر مبنای اعتماد به مردم بپذیریم گفت: به ۱۰ درصد دیگر اظهار نامهها رسیدگی می کنیم و در این زمینه اول به سراغ اظهارنامه های پر ریسک میرویم.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی در ادامه گفت: زمان رسیدگی به پروندهها در هیاتهای حل اختلاف طولانی است و لازم است که این رویه اصلاح شود.
وی در پایان یاد آورشد که بیش از ۹۵ درصد پرونده هایی که از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ باقیمانده امسال به آنها رسیدگی و تعیین تکلیف می شود.
آموزش دریافت قیش پرداخت حق بیمه ، بیمه اختیاری و مشاغل آزاد
آموزش پرداخت فیش حق بیمه از طریق دستگاه عابر بانک
آموزش پرداخت فیش حق بیمه از طریق تلفن همراه
پرداخت فیش حق بیمه از طریق اینترنت
آموزش ارسال اینترنتی لیست بیمه
سوالات خود را در رابطه با بیمه عمر , بیمه تامین اجتماعی , بیمه سلامت , بیمه درمان تکمیلی ( بیمه تکمیلی ), بیمه شخص ثالث و ... را در مرجع سوالات بیمه بپرسید.
برای دریافت مشاوره رایگان خرید بیمه می توانید فرم دریافت مشاوره رایگان خرید بیمه را تکمیل کنید تا نماینده بیمه منتخب با شما تماس بگیرند.
------------------------
محصولات دیگر بیدبرگ شامل : منتخب مقالات بیمه , دانشنامه آزاد بیمه , کانال تلگرام بیدبرگ ، صفحه لینکدین بیدبرگ ، صفحه اینستاگرام بیدبرگ ، کاریاب بیمه ، کمپین یک پیام دیرتر یک زندگی بیشتر ، سلسه نشست های علمی و تخصصی گپ و گفت و بیدبرگ بازار می باشد.
در بیدبرگ ، تمامی ذی نفعان صنعت بیمه شامل : شرکت بیمه ، نماینده بیمه ، کارگزار بیمه ، کارشناس فروش بیمه و بازاریاب بیمه ، موسسات آموزشی بیمه و موسسات خدماتی بیمه و مهم ترین ذی نفع صنعت بیمه یعنی خریداران بیمه حضور دارند.
نمایندگان شرکت های بیمه مختلف از جمله: بیمه ایران ، بیمه آسیا ، بیمه البرز، بیمه دانا ، بیمه کارآفرین ، بیمه پاسارگاد ، بیمه پارسیان ، بیمه سامان ، بیمه آرمان ، بیمه ما ، بیمه ملت ، بیمه معلم ، بیمه رازی ، بیمه سینا ، بیمه آسماری ، بیمه دی ، بیمه نوین ، بیمه توسعه ، بیمه میهن، بیمه کوثر ، بیمه تعاون ، بیمه سرمد ، بیمه آتیه سازان حافظ ، بیمه اتکایی ایرانیان ، بیمه اتکایی امین ، بیمه حافظ ، بیمه امید ، بیمه ایران معین ، بیمه متقابل کیش ، بیمه شهر ، بیمه صبا ، بیمه تجارت نو ، بیمه خاورمیانه و کارگزاران بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران می توانند عضو بیدبرگ باشند. همچنین، فعالین حوزه بیمه تامین اجتماعی شامل کارگزاری بیمه تامین اجتماعی و کارکنان بیمه سلامت ایرانیان نیز می توانند عضو بیدبرگ شوند.
بیدبرگ در تمام شهرهای ایران ازجمله: تهران ، اصفهان ، مشهد ، تبریز ، شیراز، کرج ، قزوین ، اهواز ، بندرعباس ، اراک ، قم ، رشت و کرمانشاه حضور دارد.
هچنین از تمام مناطق تهران از جمله: پاسداران ، میرداماد ، فاطمی ، مطهری ، شهید بهشتی ، گاندی ، شمشیری ، افسریه ، پونک ، تهرانپارس ، ونک ، عباس آباد ، سید خندان ، ولیعصر ، یوسف آباد ، هفت تیر ، میدان ولیعصر ، شهرک غرب ، نارمک ، ، شهرری ، خیابان مطهری ، قیطریه ، نیاوران ، تجریش ، ولنجک ، سعادت آباد ، نازی آباد ، منطقه 22 ، اکباتان ، آزادی ، صادقیه ، خیابان قزوین ، میدان رازی ، شوش ، مولوی ، بازار بزرگ تهران ، تهران سر ، خیابان 17 شهریور، خیابان پیروزی و میدان بهارستان نمایندگان بیمه حضور دارند.
- ۹۵/۰۲/۲۶